1-2 | 3-5 | 6-7 | 8-10 |
· ბუნდოვანი წარმოდგენა აქვს წრეწირზე, წრეზე · არ აკავშირებს ერთმანეთთან წრეწირს და მის ნაწილებს. · არ შეუძლია ლოგიკური მსჯელობა, არ აქვს დასკვნების გაკეთების უნარი. · უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა. · არ არის გაკვეთილში ჩართული, ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს, არ ღებულობს ჯგუფურ სამუშაოში მონაწილეობას. · არ შეუძლია კომპიუტერთან მუშაობა. | · პერიოდულად ერთვება გაკვეთილში. · მხოლოდ ნაწილობრივი წარმოდგენა აქვს წრეწირზე, ერთმანეთში ერევა წრეწირი და წრე. · უჭირს მსჯელობა წრეწირის რადიუსზე, დიამეტრზე, წრის ნაწილებზე · იშვიათად ერევა მსჯელობაში საკუთარი აზრის გამოსათქმელად · არ აქვს კითხვებზე პასუხი. უჭირს სხვისი მოსმენა, ან თუ უსმენს, არ აქვს ადეკვატური რეაქციები. · კითხვებზე პასუხი არ არის სრულყოფილი. · ცდილობს კომპიუტერის გამოყენებას ,მაგრამ აქვს სერიოზული ხარვეზები. | · აქტიურია, აყალიბებს თემას. · შეუძლია წრეწირის, წრის და მისი ნაწილების განსაზღვრა, მაგრამ არის ხარვეზები. · შუძლია მსჯელობა და ლოგიკური დასკვნების გამოტანა წრეწირის სიგრძის ტეხილის სიგძესთან მიმართების დადგენაში. ასევე წრეწირის სიგრძის მის დიამეტრთან შეფარდების შესახებ. · ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. კონცენტრირებულია სამუშაოზე. · უსმენს სხვის ნააზრევს. სცემს თითქმის ყველა კითხვაზე პასუხს. · შეუძლია ისტ-ის გამოყენება,მაგრამ მცირე ხარვეზებით. | · აქტიურია, ჩართულია გაკვეთილში. · ნათელი წარმოდგენა აქვს წრეწირზე, წრეზე, წრის ნაწილებზე. · სლაიდებზე მოცემული დავალებების მიხედვით ამყარებს დამოკიდებულებას წირის სიგრძესა და მასში ჩახაზული ტეხილის სიგრძეს შორის. გამოჰყავს წრეწირის სიგრძის ფორმულა. ლოგიკური მსჯელობის საშუალებით შუძლია n0- რკალის სიგრძის გამოსათვლელი ფორმულის გამოყვანა. წრეში ჩახაზული წესიერი n-კუთხედის ფართობის საშუალებით წრის ფართობის გამოყვანა. · პასუხობს ყველა კითხვას, იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას. · შეუძლია ისტ-ის გამოყენება დავალებების მოძიებისა და შესრულებისას. · უსმენს სხვის აზრს და კორექტულია . · მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე. |
რუბრიკები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)