რუბრიკები


1-2
3-5
6-7
8-10
·         ბუნდოვანი წარმოდგენა აქვს წრეწირზე, წრეზე
·         არ  აკავშირებს ერთმანეთთან წრეწირს და მის  ნაწილებს.
·         არ შეუძლია ლოგიკური მსჯელობა, არ აქვს დასკვნების გაკეთების უნარი.
·         უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა.
·         არ არის გაკვეთილში ჩართული, ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს, არ ღებულობს ჯგუფურ სამუშაოში მონაწილეობას.
·         არ შეუძლია კომპიუტერთან მუშაობა.

·         პერიოდულად ერთვება გაკვეთილში.
·         მხოლოდ ნაწილობრივი წარმოდგენა აქვს წრეწირზე, ერთმანეთში ერევა წრეწირი და წრე.
·         უჭირს მსჯელობა წრეწირის რადიუსზე,
დიამეტრზე, წრის ნაწილებზე
·         იშვიათად ერევა მსჯელობაში საკუთარი აზრის გამოსათქმელად
·         არ აქვს კითხვებზე პასუხი. უჭირს სხვისი მოსმენა, ან თუ უსმენს, არ აქვს ადეკვატური რეაქციები.
·         კითხვებზე პასუხი არ არის სრულყოფილი.
·         ცდილობს კომპიუტერის გამოყენებას ,მაგრამ აქვს სერიოზული ხარვეზები.
·         აქტიურია, აყალიბებს თემას.
·         შეუძლია წრეწირის, წრის და მისი ნაწილების განსაზღვრა, მაგრამ არის ხარვეზები.
·         შუძლია მსჯელობა და ლოგიკური დასკვნების გამოტანა წრეწირის სიგრძის ტეხილის სიგძესთან მიმართების დადგენაში. ასევე წრეწირის სიგრძის მის დიამეტრთან შეფარდების შესახებ.
·         ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. კონცენტრირებულია სამუშაოზე.
·         უსმენს სხვის ნააზრევს. სცემს თითქმის ყველა კითხვაზე პასუხს.
·         შეუძლია ისტ-ის გამოყენება,მაგრამ მცირე ხარვეზებით.


·         აქტიურია, ჩართულია გაკვეთილში.
·         ნათელი წარმოდგენა აქვს წრეწირზე, წრეზე, წრის ნაწილებზე.
·         სლაიდებზე მოცემული დავალებების მიხედვით ამყარებს დამოკიდებულებას წირის სიგრძესა და მასში ჩახაზული ტეხილის სიგრძეს შორის. გამოჰყავს წრეწირის სიგრძის ფორმულა. ლოგიკური მსჯელობის საშუალებით შუძლია n0- რკალის სიგრძის გამოსათვლელი ფორმულის გამოყვანა. წრეში ჩახაზული წესიერი n-კუთხედის ფართობის საშუალებით წრის ფართობის გამოყვანა.
·         პასუხობს ყველა კითხვას, იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას.
·         შეუძლია ისტ-ის გამოყენება დავალებების მოძიებისა და შესრულებისას.
·         უსმენს სხვის აზრს და კორექტულია .
·         მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე.